Blader Advertenties
Market leader extra intermediate coursebook (+ 9781292134765
ISBN: 9781292134765Van dit artikel (9781292134765 / Market leader extra intermediate coursebook (+ dvd/MyEnglishLab access code)) is nog geen omschrijving beschikbaar.D...
Middle management 9789001876661
ISBN: 9789001876661Middle Management biedt je de perfecte theoretische basis om als manager aan de slag te kunnen gaan. Ook kun je je met dit boek uitstekend voorbereid...
First choice B1 phrasebook 9789041509444
ISBN: 9789041509444 Van dit artikel (9789041509444 / First choice B1 phrasebook) is nog geen omschrijving beschikbaar.Dit artikel bestel je voordelig 2e hands op studys...
Advances in minimum description length, theory 9780262072625
ISBN: 9780262072625 The process of inductive inference -- to infer general laws and principles from particular instances -- is the basis of statistical modeling, patter...
Address book/Repertoire 9788883701016
ISBN: 9788883701016\'The Moleskine Pocket Ruled Notebook\' is bound in cardboard, with a \'moleskine\' cover having rounded corners and an elastic enclosure. The 192 li...
Basisboek Journalistiek schrijven (e-book) 9789001875145
ISBN: 9789001875145Van dit artikel (9789001875145 / Basisboek Journalistiek schrijven (e-book)) is nog geen omschrijving beschikbaar.Dit artikel bestel je voordelig 2e ...
Taaltopics argumenteren 9789001809485
ISBN: 9789001809485Dit boek leert je hoe je in je teksten en presentaties je publiek kunt overtuigen. Inclusief toegang tot een ondersteunende website met extra studie-...
Introductie in management 9789001876913
ISBN: 9789001876913Introductie in management biedt een toegankelijke eerste kennismaking met dit vakgebied. Het compacte studieboek leidt je door de theorie aan de hand...
PAC-R eBook: ISE understanding nutrition EMEA 9781408091487
ISBN: 9781408091487Van dit artikel (9781408091487 / PAC-R eBook: ISE understanding nutrition EMEA) is nog geen omschrijving beschikbaar.Dit artikel bestel je voordelig ...
Reading media theory: thinkers approaches and 9781408285251
ISBN: 9781408285251What does the Frankfurt School have to say about the creative industries? Does the spread of Google prove we now live in an information society? How ...